• Revista Sagrat Cor

Les primeres Colònies!!!

Des de que ens van dir que a P-5 faríem les nostres primeres colònies, estàvem esperant nerviosos que arribés el gran dia!!!!

Portàvem tota la setmana ajudant als pares a preparar la maleta per anar a TAMARIT!!!

I per fi va arribar el dia!!! El dijous 28 de març ens vam aixecar més nerviosos del normal, perquè estàvem a punt de pujar a l'autocar que ens portaria al nostre desitjat destí. Els pares ens van ajudar a posar les maletes al maleter i ens van acomiadar. A ells els hi va costar més separar-se de nosaltres que no pas al revés, ja que per molts era la primera vegada que passàvem una nit fora de casa.

Quan vam arribar a la finca de Tamarit ens estaven esperant els monitors, vam descarregar i va començar la nostra aventura. Vam anar a la Cala Jobera i les mestres ens van explicar la Llegenda de les bruixes Xuxeta i Gorgónia i el Pirata Puntamora. Després vam acabar de passar el matí a la platja de Tamarit, on vam fer escultures amb els còdols que vam trobar i vam dinar.

Després vam tornar a la casa per fer els primers tallers amb els monitors, que anaven disfressats dels personatges de la llegenda. Vam fer dos grups perquè erem molts nens, mentre un grup feia "L'encanteri de la bruixa Xuxeta", l'altre grup feia "Herbes, remeis i pocions". Després de berenar vam intercanviar els tallers.

Estàvem molt cansat per això vam recuperar forces sopant perquè ens esperaven més històries de bruixes i bruixots explicades pels propis personatges.

Tocava anar a dormir, molt emocionats per passar la nit amb els amics i les mestres vam anar cap a les habitacions per preparar-nos per passar la nit, ens vam ensenyar com era el nostre pijama, el nostre sac, el nostre nino... I de tan cansats que estàvem vam caure rendits, dormint tota la nit.

Amb la bateria ben carregada, vam tornar a fer la maleta, vam ajudar a les mestres a arreglar les habitacions i vam anar a esmorzar. Després els monitors ens tornaven a esperar per fer els tallers de "Varetes màgiques" i " Escola de bruixes i bruixots". Ens va passar el matí volant i es va fer l'hora d'anar a dinar.

Després, mentre esperàvem que arribés l'autocar, ens van donar la notícia que el Pirata Puntamora ens havia deixat un regal i l'havíem de descobrir. Amb les pistes d'un mapa del tresor, vam trobar una capsa amb les monedes i relíquies del pirata. Després d'aquesta troballa, tocava tornar a casa.

Un cop a Tarragona, els pares ja ens estaven esperant. Vam baixar de l'autocar contents de veure'ls i amb moltes coses per explicar. LA nostra aventura s'havia acabat però sempre ens quedarà els records i experiències de les nostres primeres colònies a Tamarit!!!!